372. Bolhoed Bik
371. De zoevende zusters
370. De Krijtkampioen
369. De Boterhammenman
368. De Rookburgh Rookies
367. De harteloze Hein
366. De geplaagde Plantijn
365. De Boze Boleet
364. De gulden krijger
363. De maffe markies
362. De kale kroon
361. De grot van Gregorius
360. De Drijvende Dokters
359. De naamloze 9
358. De Drakenprinter
357. De zalige ziener
356. De fluitende olifant
355. De Scheve Schot
354. De zwijgende Zwollem
353. Het gewiste Wiske
352. Team Krimson
351. De verloren Van Eyck
350. De nacht van de Narwal
349. Het lekkere lab
348. De Wrede Wensput
347. Lambik plastiek
346. Chronos en Chaos
345. Operatie Siggy
344. BRBS 2.0
343. SOS Snowbell
342. De Zwarte Zwervers
341. Het Monamysterie
340. Mami Wata
339. De Planeetvreter
338. De Heldenmaker
337. Game of Drones
336. Het omgekeerde land
335. Het lederen monster
334. Expeditie Robikson / Taxi Tata
333. De bibberende Bosch
332. Het verloren verleden
331. Sooi en Sientje
330. De Fabuleuze Freak
329. Suskewiet
328. Sterrenrood
327. Het gebroken dorp
326. De zwarte Tulp
325. Het Schrikkelspook
324. De royale ruiter
323. Barabas de balorige
322. De vliegende rivier
321. Het ijzeren duel
320. De tirannieke tor
319. Suske de Rat
318. De Suikerslaven
317. Het bizarre blok
316. Krimsonia
315. De Bananenzangers
314. Het Lijdende Leiden
313. De Kwakende Queen
312. De Zappende ziel
311. De stuivende stad
310. De halve Havelaar
309. De Watersater
308. De gamegoeroe
307. De rillende rots
306. De stralende staf
305. De Tijdbobijn
304. De jokkende Joker
303. De knikkende knoken
302. De sterrensteen
301. De dartele draak
300. Het machtige monument
299. Het babbelende bad
298. De elfstedenstunt
297. De joviale Gille
296. De curieuze neuzen
295. De krasse kroko
294. De tikkende tinkan
293. De Kaperkoters
292. De Nachtwachtbrigade
291. De Bangeschieters
290. De blikken blutser
289. De kaduke klonen
288. Het slapende goud
287. De formidabele fantast
286. De flierende fluiter
285. Verraad op de Veluwe
284. Kaapse kaalkoppen
283. Paniek in Palermo
282. De breinbrekers
281. De gevangene van Prisonov
280. De kus van Odfella
279. De laatste vloek
278. De kunstkraker
277. De verdwenen verteller
276. In de ban van de milt
275. Heilig bloed
274. De fleurige Floriade
273. De Europummel
272. De blote Belg
271. Big Mother
270. De ongelooflijke Thomas
269. De stugge Stuyvesant
268. De koeiencommissie
267. Lilli Natal
266. De kernmonsters
265. Papa Razzi
264. Jeanne Panne
263. Het verdronken land
262. Het enge eiland
261. Het berenbeklag
260. De bonte bollen
259. Amber
258. De gevederde slang
257. De rebelse Reinaert
256. De vogels der goden
255. De mompelende mummie
254. Tex en Terry
253. Prachtige Pjotr
252. Volle maan
251. De verraderlijke Vinson
250. Het grote gat
249. De razende race
248. Robotkop
247. Het kostbare kader
246. De vonkende vuurman
245. De 7 schaken
244. De begeerde berg
243. De averechtse aap
242. Tokapua Toraja
241. Het Aruba-dossier
240. De pottenproever
239. De stervende ster
238. De slimme slapjanus
237. De snikkende sirene
236. De gulden harpoen
235. De krakende Carcas
234. Het kristallen kasteel
233. De klinkende klokken
232. De Tootootjes
231. De scherpe schorpioen
230. Lambik Baba
229. Tazuur en Tazijn
228. Het wondere wolfje
227. Het witte wief
226. De mysterieuze mijn
225. De goalgetter
224. De kleine postruiter
223. De kleurenkladder
222. De bezeten bezitter
221. De rinoramp
220. Sagarmatha
219. De speelgoedspiegel
218. De krachtige krans
217. De komieke Coco
216. De wervelende waterzak
215. De Krimson-crisis
214. De parel in de Lotusbloem
213. De eenzame eenhoorn
212. De edele elfen
211. De woeste wespen
210. De jolige joffer
209. De kwaaie kwieten
208. De Hellegathonden
207. De glanzende gletsjer
206. De bonkige baarden
205. De kattige kat
204. De mooie Millirem
203. De ruige regen
202. Angst op de "Amsterdam"
201. Het dreigende dinges
200. Amoris van Amoras
199. De tamme Tumi
198. De lieve Lilleham
197. Het Delta duel
196. De natte Navajo
195. De hippe heksen
194. De gouden ganzeveer
193. Hippus het zeeveulen
192. Het Bretoense broertje
191. De Vergeten Vallei / Toffe Tiko
190. De woelige wadden
189. De Belhamel-bende
188. De snoezige Snowijt / Het vliegend hart
187. De droevige duif
186. De rosse reus
185. De botte botaknol
184. De regenboogprinses
183. De toffe tamboer
182. De koperen knullen
181. De perenprins
180. Het krekelige ketje
179. De windbrekers
178. De stoute steenezel
177. De adelijke ark
176. De pompenplanters
175. De kadulle Cupido
174. Het statige standbeeld
173. Het drijvende dorp
172. Het laatste dwaallicht
171. Walli de walvis
170. De olijke olifant
169. De amoureuze amazone
168. De Efteling-elfjes
167. De zingende kaars
166. De maffe maniak
165. De sputterende spuiter
164. De raap van Rubens
163. De vlijtige vlinder
162. De gouden locomotief
161. De blinkende boemerang
160. De bokkige bombardon
159. De minilotten van Kokonera
158. De vinnige Viking
157. De mollige meivis
156. Beminde Barabas
155. De poezelige poes
154. Rikki en Wiske in Chocowakije
153. De nare varaan
152. De bevende Boabab
151. Het ros Bazhaar
150. Het spaanse spook
149. De gladde glipper
148. De lachende wolf
147. De poppenpakker
146. De sterrenplukkers
145. De stalen bloempot
144. Lambiorix
143. De malle mergpijp
142. De mottenvanger
141. Het bevroren vuur
140. De zwarte madam
139. De boze boomzalver
138. Bibbergoud
137. De ringelingschat
136. De bokkerijder
135. De gekke gokker
133. De tuf-tuf-club
132. De stierentemmer
131. Het zingende nijlpaard
130. De steensnoepers
129. Prinses Zagemeel
128. Het brommende brons
127. De knokkersburcht
126. De windmakers
125. De Texasrakkers
124. Het vliegende bed
123. De zwarte zwaan
122. De kale kapper
121. De duistere diamant
120. De geverniste zeerover
119. Het sprekende testament
118. De gouden cirkel
117. De toornige tjiftjaf
116. De bronzen sleutel
115. De gezanten van Mars
114. De Tartaarse helm
113. Het geheim van de Gladiatoren
112. De groene splinter
111. De schat van Beersel
110. De zingende zwammen
109. De wolkeneters
108. Twee toffe totems
107. De sprietatoom
106. De charmante koffiepot
105. De koning drinkt
104. De wilde weldoener
103. De klankentapper
102. De dromendiefstal
101. De kaartendans
100. Het gouden paard
99. De kwakstralen
98. Het hondenparadijs
97. De junglebloem
96. Het rijmende paard
95. De kleppende klipper
94. De sissende sampam
93. De snorrende snor
92. De briesende bruid
91. De speelgoedzaaier
90. Sjeik El Rojenbiet
89. De dolle musketiers
88. De tamtamklopper
87. De vliegende aap
86. Tedere Tronica
85. De schone slaper
84. De stemmenrover
83. De straatridder
82. De gramme huurling
81. De circusbaron
80. De brullende berg
79. De zeven snaren
78. De Dulle Griet
77. De apekermis
76. De ijzeren schelvis
75. Het mini mierennest
74. De koddige kater
73. Het zoemende ei
72. Jeromba de Griek
71. Wattman
70. De spokenjagers
69. De nerveuze Nerviers
68. Het eiland Amoras
67. De poenschepper

337. Game of Drones

Titel in originele taal: Game of Drones
ISBN-nummer: 978-9002-25972-2
Eerste druk: December 2016
Uitgeverij: Standaard Uitgeverij
Tekenaar: Luc Morjaeu
Scenarist: Peter van Gucht

Professor Barabas heeft in zijn geheim labo een nieuwe uitvinding ontwikkeld. Drones die van op een afstand via de menselijke hersengolven bestuurd worden. Hij maakt een mini-terranef die bestuurd wordt door Lambik. Het geheime labo werd echter gebouwd door een onderneming die eigendom die eigendom was van hun aartsvijand Krimson en steekt vol met camera's en microfoons zodat hun nemesis alles kan horen en zien wat er in het labo gebeurt.
Wanneer Lambik een foutje maakt en de mini-terranef een waterleiding doorboort, dan komt er water op het electrisch circuit van de besturing en wordt Lambik geëlectrocuteerd. Als bij bijkomt lijkt Lambik heel relationeel en bij de les. Totaal het omgekeerde van hoe hij vroeger was.

Krimson aast op de uitvinding. Oorlogstuig dat op afstand bediend kan worden zou hem een aardige som opleveren. De uitvinding is helaas nog onstabiel en er zijn meer testen nodig. Krimson laat daarop Vitamientje ontvoeren om door zijn hoofdingenieur te laten onderzoeken. Onze vrienden zetten de zoektocht naar Vitamientje in met twee nieuwe drones. Vitavliegje en Vitavitesse, respectievelijk bestuurd door Sidonia en Suske. De wagen die Vitamientje ontvoerde wordt al snel gevonden op een verlaten parking. Als ze de bestelwagen openen schiet Vitamientje eruit zonder ook maar iets te zeggen en verwijnt in de verkeerde richting.
Vitamientje wil met alle geweld Vitavliegje en Vitavitesse uitschakelen maar komt hierdoor zelf in botsing waarbij duidelijk wordt dat we te maken hadden met een namaak wagentje. De botsing heeft echter ook gevolgen voor Sidonia die door de crash van Vitavliegje een electroshock krijgt en hierdoor in een diepe coma raakt.

Terwijl iedereen op zoek is naar Vitamientje komen twee mannen van Krimson zogezegd de waterleiding herstellen. Lambik merkt op dat ze veel meer doen dan herstelwerk en ondekt zo de afluisterapparatuur. Hun onderzoek brengt hen naar het nieuwe bedrijf van Krimson waar ze verwelkomt worden door zijn nieuwste oorlogsdrone. De drone schakelt Jerom uit door een speciaal product over hem te spuiten waartegen zelfs Jeroms spieren niet zijn opgewassen. Lambik vlucht weg maar komt niet ver en staat op het punt om eveneens door het product te worden bespoten als Wiske met een mini-gironef tussenbeide komt en het product terugblaast in de richting van de drone. De drone is echter maar tijdelijk uitgeschakelt en niet veel later wordt Lambik opnieuw belaagd. Ditmaal wordt er een kleefbom naar hem afgeschoten maar Lambik kan deze letterlijk van zich afschutten waardoor het gebouw ontploft en ieder moment kan instorten. Krimson moet zijn besturingsmodule verlaten waardoor de drone is uitgeschakeld.

Terwijl het gevecht in volle gang was heeft Suske via de mini-terranef een tunnel kunnen graven waarlangs Vitamientje kan ontsnappen. Jerom wordt van onder het puin gehaald en eind goed al goed zou je dan denken maar de stress is Vitamientje te veel geworden en ze trekt weg naar Vitana, niet wetende dat zij de enige is die Sidonia uit haar coma kan halen.
Omdat mensen niet in Vitana, het grote autokerkhof voor Vitamobiels, kunnen komen worden de drones bestuurd door Suske en Wiske uitgestuurd om Vitamientje terug te halen. Maar Suske en Wiske zijn niet de enige die Vitamientje zoeken. Ook Krimson heeft zijn drone terug aan de praat gekregen en is een zoektocht gestart. Er breekt een hevig gevecht los in Vitana waarbij zowel Suske en Wiske hun drones verliezen en ook in coma geraken. Krimson moet echter het onderspit delven tegen de bewaker van het kerhof en Vitamientje kan terugkeren om Sidonia en de kinderen te redden.